Geen producten (0)

Uw bestelling komt eraan!      Delivery man

 

Van zodra uw bestelling is geplaatst, schieten we in actie.

Wij volgen de levering volledig op van in het magazijn of producent tot bij u thuis. U hoeft zich nergens zorgen over te maken.

Hieronder vindt u alle uitleg over hoe het transport en de levering in elkaar zitten. Afhankelijk van de door u gekozen producten krijgt u bij de productomschrijving zelf en bij het afrekenen te zien welke transportmogelijkheden van toepassingen zijn.

Bij vragen of opmerkingen kunt u ons uiteraard altijd contacteren

Fast delivery  Uw bestelling van Aankoop tot Zending

    Vóór het verzenden worden kleinere artikelen door ons gecontroleerd. We zorgen ook voor een stevige verpakking. 

     BELANGRIJK:

Indien zou blijken dat uw pakket beschadigd is bij aflevering, dan dient u dit bij ontvangst onmiddellijk aan de chauffeur te melden en op het ontvangsborderel bij te schijven waar u tekent voor ontvangst. Indien u hiervan geen melding maakt aan de chauffeur kan noch Bcosy, noch de transporteur verantwoordelijk gesteld worden voor eventuele beschadigingen aan uw bestelling want de verzekering, waar Bcosy trouwens extra voor betaalt, komt dan niet tussen en dit is dan zonde voor u.

Grote stukken blijven in de originele verpakking omdat deze reeds voorzien is voor transport.

We onderzoeken steeds de snelste, efficiëntste en goedkoopste manier om uw bestelling bij u thuis te krijgen.

Indien u meerdere producten heeft aangekocht combineren we de verzending zodat de kosten voor U minimaal worden gehouden.

TIP: Heeft u een bestelling geplaatst en afgerekend en u wenst een extra bestelling te plaatsen, dan kunt u ons contacteren om deze nieuwe bestelling toch nog te combineren met de vorige als deze laatste nog niet is verzonden door ons. Zodat opnieuw Uw verzendingskosten optimaal laag worden gehouden. Dit is natuurlijk niet altijd mogelijk maar we doen ons best.thuislevering

Uw bestelling wordt klaargezet in ons magazijn, waar de transporteur het vervolgens komt ophalen. Afhankelijk van uw bestelling selecteren we de meest geschikte onderneming voor het transport. Hieronder vindt u meer informatie over de transportmogelijkheden. U wordt op de hoogte gebracht van welke transportfirma langs zal komen met uw aankoop. Uw bestelling is onderweg en staat weldra bij u thuis!

De verzendopties in een notendop

Afhankelijk van het type bestelling (kleine of grote goederen, grote aantallen,...) zijn er 3 transportopties mogelijk. Ook gratis zelf afhalen is mogelijk bij ons.

Bcosy levert iedere werkdag in België en Nederland via verzendpartners. Voor alle andere bestemmingen neemt u het best contact met ons op.
 

Pakketdienst binnen de 48u

Uw bestelling wordt, na verwerking bij ons, binnen de 48 uur per pakketdienst-koerier bezorgd op een afleveradres naar keuze. Dit kan bij u thuis zijn, bij familie, .... zelfs op het werk. Ook kan je uw bestelling laten leveren in één van de 1500 Parcelshop-afhaalpunten. U kunt deze kiezen op de Pickup Parcelshop Finder voor België of de Pickup Parcelshop Finder voor NL. U moet ons enkel uw keuze doorgeven op pag 3/4 van het winkelmandje onder "extra informatie" of via mail.

Alle info en tarieven hierover vindt u hier.
 

Speciale levering na afspraak.

Sommige goederen zoals tafels, zetels, stoelen enz., die niet via een pakjesdienst kunnen worden verstuurd omdat ze te groot, te zwaar, te breekbaar of te kostelijk zijn, worden door ons persoonlijk bij u thuis geleverd.

Levering en montage op gelijkvloers is GRATIS in een straal van ongeveer 50 km rond Waarschoot bij bestellingen groter dan 1000 euro. Dit geldt ook voor verlichting maar niet voor de montage ervan omdat dit soms zeer complex kan zijn.

Contacteer ons wat we voor u kunnen doen indien u verder woont. Zelfs als u in Nederland woont!

Bij speciale levering op gelijkvloers hebt u de keuze tussen de Standaard en de Comfort optie:

  • Standaard Speciale levering door ons - na afspraak: na verwerking ontvangt u binnen de 2 tot 3 werkdagen uw bestelling bij u thuis aan de voordeur op het afgesproken moment.
  • Comfort Speciale levering met montage door ons - na afspraak: na verwerking ontvangt u binnen de 10 dagen uw bestelling bij u thuis in de kamer op het gelijkvloers, in poolhouse of op het terras. Montage wordt steeds door ons zelf uitgevoerd dus niet door onderaannemers.

Alle info en tarieven hierover vindt u hier.

Er is bij speciale leveringen geen verzakingsrecht mogelijk!

Natuurlijk worden de goederen door ons samen met U gecontroleerd als ze in goede staat zijn en als het wel het juiste product is dat U als Klant voor ogen had.

Voor Speciale leveringen - op een verdieping gelieve ons te contacteren wat er mogelijk is.

 

U kunt ook zelf afhalen en cash betalen bij ons. Dan zijn er uiteraard geen verzendingskosten.

De goederen door ons samen met U gecontroleerd als ze in goede staat zijn en als het wel het juiste product is dat U als Klant voor ogen had. Verzakingsrecht is niet mogelijk aangezien dit als een aankoop in een winkel wordt gezien.

 

Voor verdere vragen of opmerkingen kunt u ons altijd contacteren

Onze actieradius voor Speciale Leveringen is normaal ongeveer 50 km rond Waarschoot maar dit kan ook veel verder, naargelang de grootte van de bestelling.  Zelfs als u in Nederland woont!

Bcosy actieradius leveringen

 

Alles in orde?

We doen ons uiterste best om alles vlot en correct te laten verlopen, maar er kan altijd eens iets mislopen. Daarom raden we aan om uw bestelling altijd te controleren alvorens te tekenen voor ontvangst. Zo kunt u vb. bij schade aanduiden dat de schade aanwezig was op het moment van levering en niet achteraf door uzelf veroorzaakt werd. 

BELANGRIJK: Indien zou blijken dat uw pakket beschadigd is bij aflevering, dan dient u dit bij ontvangst onmiddellijk aan de chauffeur te melden en op het ontvangsborderel bij te schijven waar u tekent voor ontvangst. Indien u hiervan geen melding maakt aan de chauffeur kan noch Bcosy, noch de transporteur verantwoordelijk gesteld worden voor eventuele beschadigingen aan uw bestelling want de verzekering, waar Bcosy trouwens extra voor betaalt, komt dan niet tussen en dit is dan zonde voor u.

Heeft u de bestelling beschadigd ontvangen?

Wees altijd duidelijk bij het omschrijven van schade op de ontvangstbon, dit om eventuele discussies later te vermijden. Zo vermeldt u bijvoorbeeld beter "vaas beschadigd" of "kastje beschadigd" in plaats van algemeen te schrijven "pakket beschadigd" of "doos beschadigd". 

Ontbreekt er een onderdeel of is een van de onderdelen niet het juiste? Laat het ons weten en we sturen zo snel mogelijk het ontbrekende of correcte onderdeel op.

Maak gebruik van de Bcosy Service en Garantie.

Door te tekenen voor ontvangst, bevestigt u dat u de levering in perfecte staat heeft ontvangen en dat de levering volledig overeenkomt met wat u besteld had.

TIPS:

  • Sommige artikelen worden gedemonteerd voor en veilige en schadeloze verzending! Kijk de verpakking goed na, zodat u zeker alle stukken eruit neemt.
  • Gooi nooit de transportverpakking en de originele productverpakking weg voor u heeft vastgesteld dat uw bestelling in goede staat is.
  • Scheur de originele productverpakking niet en schrijf of plak er niets op.
  • Probeer nooit een beschadigd artikel zelf te repareren anders hebben wij geen verhaal meer t.o.v. de fabrikant.
  • Stuur nooit een ontvangen pakket terug zonder ons vooraf te contacteren.
  • Indien het pakket beschadigd is bij aflevering dan dient u dit bij ontvangst onmiddellijk aan de chauffeur te melden en op het ontvangsborderel bij te schijven waar u tekent voor ontvangst. Want anders komt de transport-verzekering, waar Bcosy trouwens extra voor betaalt, niet tussen. En dit zou zonde zijn voor u !

N'hésitez pas à nous contacter pour toute question. Nous livrons aussi à l'étranger. Feel free to contact us with any questions. We ship also abroad. Nehmen Sie bitte bei Fragen Kontakt mit uns auf. Wir liefern auch im Ausland.