Levering binnen gans Europa / Livraison possible en France / Lieferung in Deutschland möglich / Delivery within Europe possible.

We onderzoeken steeds de snelste, efficiëntste en goedkoopste manier. Heeft u meerdere producten aangekocht dan combineren we zoveel als mogelijk om de verzendkosten minimaal te houden. Heeft u reeds afgerekend en u wenst toch niet iets extras toe te voegen, contacteer ons dan als we het toch nog samen met de bestelling kunnen verzenden. Dit is natuurlijk niet altijd mogelijk maar we doen ons best.

MOGELIJKHEDEN:

Verzekerde verzending binnen de 48 uur indien op voorraad: 6,95 € in België en 7,95 € naar Nederland.

  • Gratis verzending per koerier vanaf 250 € dit is enkel voor kleine koerier-pakketten in Benelux !
  • Maximum formaat: de langste zijde is maximaal 1,5 m en 1 x langste zijde + 2 x breedte + 2 x hoogte = maximaal 3 m
  • Overzicht alle tarieven voor kleine paketten per land in €
BE 6,95
NL-LUX 7,95
DE 12,95
FR-AT 16,95
IT-PT-CZ-SE 28,95
PL-IRE-ES-GR 37,95

 

Zelf gratis afhalen in Waarschoot en cash betalen: steeds mogelijk na afspraak - overdag - 's avonds of op zaterdag. Alles wordt dan samen met u gecontroleerd op kwaliteit en juistheid. Verzakingsrecht is niet mogelijk aangezien dit als een aankoop in een winkel wordt aanzien met 2 partijen in dezelfde ruimte.

Grote Levering door Bcosy zelf extra leverkost voor een groot pakket of pallet geleverd door externe transportfirma. Wij berekenen voor u steeds de meest voordelige tarief. Dit geldt vb voor Tafels, grote kasten, zetels, stoelen, .. omdat ze te groot, te zwaar of te breekbaar zijn.

Bel ons vooraf op 0032 (0)93782430 of info@bcosy.beAlles gebeurt steeds in overleg. Vraag vrijblijvend prijs vooraleer u bestelt. Bij aankoop vanaf 1.000 € en binnen een straal van 50 km rond Waarschoot, is de levering zo wie zo gratis. Contacteer ons wat we voor u kunnen doen indien u verder woont of in Nederland ! Levering 's avonds is ook mogelijk na afspraak en soms ook op verdieping als Bcosy zelf kan leveren.

  • Contacteer ons voor het tarief. Ga nog niet naar de laatste stap "Afrekenen". U bent nog vrij te beslissen.
  • Wij melden u per mail wat de kosten voor de speciale levering zullen zijn.
  • Indien u akkoord bent kunt u vervolgens kunt u het afrekenproces voltooien.
  • Er is hierbij geen verzakingsrecht mogelijk:
    • Alles wordt samen gecontroleerd op zowel kwaliteit als juistheid. Wij leveren ook een dienst die onderdeel is van de verkoopprijs.
    • Meestal ook goederen die op aanvraag zijn besteld en vervaardigd !
    • Bij schade of fouten wordt alles mogelijks ter plekke opgelost of de goederen worden terug meegenomen en vervangen. 

Pakket beschadigd bij aflevering met koerierdienst of externe transportfirma ?

We doen ons uiterste best om alles vlot en correct te laten verlopen, maar er kan altijd eens iets mislopen.

  • Bij ontvangst onmiddellijk controleren, aan de chauffeur melden en dit op ontvangsborderel bijschrijven (waar u tekent voor ontvangst). 
  • Indien u hiervan geen melding maakt aan de chauffeur kan noch Bcosy, noch de transporteur verantwoordelijk gesteld worden voor eventuele beschadigingen. Want de verzekering, waar Bcosy trouwens extra voor betaalt, komt dan niet tussen en dit is dan zonde voor u.
  • Aanduiden dat de schade aanwezig was op het moment van levering en niet achteraf door uzelf veroorzaakt werd.
  • Neem ook foto's van de verpakking en van het beschadigd artikel en stuur deze ons door. Verklein de afbeeldingen en stuur ze door als jpgs vb via WeTransfer en niet geplakt in een E-mail. Want grote bijlagen van meerdere MegaBytes komen dikwijls niet door.
  • Wees altijd duidelijk bij het omschrijven van schade op de ontvangstbon, dit om eventuele discussies later te vermijden. Zo vermeldt u bijvoorbeeld beter "vaas beschadigd" of "kastje beschadigd" in plaats van algemeen te schrijven "pakket beschadigd" of "doos beschadigd".
  • Door te tekenen voor ontvangst op het leveringsborderel, bevestigt u dat u de levering in perfecte staat heeft ontvangen en dat de levering volledig overeenkomt met wat u besteld had

TIPS:

  • Stuur nooit een ontvangen pakket terug zonder ons vooraf te contacteren.
  • Neem een verzekering als u iets terugstuurt tegen verlies en beschadiging.
  • Sommige artikelen worden gedemonteerd voor en veilige en schadeloze verzending! Kijk de verpakking goed na, zodat u zeker alle stukken uit de dozen neemt vooraleer u ze wegdoet.
  • Gooi nooit de transportverpakking en de originele productverpakking weg voordat u heeft vastgesteld dat uw bestelling in goede staat is.
  • Scheur de originele productverpakking niet en schrijf of plak er niets op.
  • Probeer nooit een beschadigd artikel zelf te repareren anders hebben wij geen verhaal meer t.o.v. de fabrikant.

Bij gebruik van onze toepassingen worden cookies geplaatst in overeenstemming met ons privacybeleid.